Καλοκαίρι 2025: Μία σεζόν που απαιτεί άκαμπτο επαγγελματισμό και προσήλωση στους στόχους μας
Μέσα σε ένα κλίμα εσωτερικών και διεθνών αναταραχών, τόσο σε πολιτικοοικονομικό όσο και σε γεωπολιτικό επίπεδο, στην καρδιά πια της τουριστικής περιόδου, καλούμαστε να προσφέρουμε άριστα τη φιλοξενία, τις υπηρεσίες, και τα προϊόντα μας στους επισκέπτες τις χώρας μας.
Αυτό, παρότι αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση, είναι μια πραγματικότητα που οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και να αποδεχτούμε από τη στιγμή που δραστηριοποιούμαστε στην ελληνική τουριστική βιομηχανία.
Ναι, απαιτούμε από την πολιτεία να έχει ένα σχέδιο για την ανάπτυξη αυτής της βιομηχανίας, να κάνει ότι μπορεί -μέσα σε ένα παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον- για να επισκέπτονται τη χώρα μας περισσότεροι αλλά και ποιοτικότεροι τουρίστες, όμως αυτό δεν μας απαλλάσσει από τις προσωπικές μας ευθύνες και την υποχρέωση για ένα ατομικό σχέδιο ανάπτυξης της επιχείρησής μας.
Με σεβασμό, αξιοπρέπεια και στοχεύοντας σε ένα φυσιολογικό κέρδος, οφείλουμε να εξυπηρετούμε τους επισκέπτες της επιχείρησης μας ώστε να «χτίζουμε» το προσωπικό μας πελατολόγιο. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ένας ικανοποιημένος πελάτης μπορεί να επηρεάσει θετικά 5 άτομα, ενώ ένας δυσαρεστημένος επηρεάζει αρνητικά μέχρι και 20 άτομα.
Ας κρατήσουμε λοιπόν επαγγελματισμό και αισιοδοξία για ένα καλό και εποικοδομητικό υπόλοιπο καλοκαιρινής περιόδου και εύχομαι σε όλους πάνω απ’ όλα υγεία.
Ο εκδότης Τάσος Σπανούδης